domingo, 27 de febrero de 2011

Tutorial: Como facer unha caixa de tea que teña unha determinada medida.

No mes de febreiro desatouseme unha vida social inusitada as fins de semana e non son quen de rematar o meu programa de orden no estudio que tiña collido con tanto pulo...Así que o meu programa "de burato negro a punto limpo" vai mais lento do que eu pensaba. En calquera caso non está de todo parado, e aos poucos vou facendo cousiñas....como ordear caixóns.

Nestas andaba cando atopei que sería útil facer unhas caixiñas de tea  para gardar mais axeitadamente as cousas dentro dos caixóns, así que,  a modo de descanso entre tanta arranxo, din en maquinar como facer para que as caixas tiveran a medida que eu quería,  según os ocos que tiña e as medidas das cousas que tiña que gardar.
A primeira, de medidas 21x13x9,  xa está feita, e posta no seu caixón correspondente.
 Aquí están as instruccións.
Espero que se entenda mellor que cando expliquei o da caixa de xoguetes de Uli, que sempre penso en facer uns debuxiños e logo dame preguiza...

En fin, non sei si se entenderá ben...creo que falta algún paso...teño que aprender a facer videos...
Carai, xa é domingo?