jueves, 23 de diciembre de 2010

Adornos de Nadal ( 2010 )


Este ano non podía ser menos, e teño os meus adornos  do Nadal como todos os anos...Seguindo coa idea de me desfacer das cousas acumuladas, tocoulle aos CD´s. Xa comentara que os teño a moreas... Unha vez dixen no traballo que apañaba os vellos para facer algo con eles e caeume unha caixa con mais de 500 que ían para o lixo...mais os que tiña xa eu , desde que se inventó o CD ata hoxe, que nunca tirei ningún...

Primeiro pensei unilos con fio ou cordón plateado tipo Paco Rabanne pero vin que daba moito choio e pasei a, simplemente, pegalos...Eu non son moito de pegamentos e adhesivos, pero a verdade que acabei rapidisimo e vai moi ben, ríxido e resistente.Fixeno con eses tipo Loctite...apenas unhas gotiñas en cada Cd.

Agora o teño colgando da ventana do estudio...Si tivera tempo, facía un para cada ventana...Gustame moito como quedou... moi navideño..

Tamén sigo coa teima dos arboliños de tea, que son un vicio...empezas e xa non paras...

3 comentarios:

Maria dijo...

¡¡¡Jaaaaa!!! (¿cómo escribir una exclamación de asombro-risa-alegría-enooorme admiración?) Me encanta la idea; lo de los CD usados es una asignatura pendiente para mí, creo que es porque en sí mismos ya son muy bonitos, y están pidiendo a gritos: "consérvame, consérvame...".
Otra cosa: no me atrevo a comprar la máquina de coser de Lidl, al menos hasta que consiga aprender con otra de los chinos de 30 € que compré hace unos años... Mientras tanto: pegamento de contacto, sí.
Y otra más: la caja de Ulises es preciosa, ya la apreciará cuando sea mayor, ya...
¡Felices y divertidas navidades!

esther dijo...

Feliz Navidad, María!

♥ meninheira ♥ dijo...

Que bonito, o podías ter mandado aos de Bloessem Kids (http://bloesem.blogs.com/bloesem/2010/12/super-cute-christmas-tags-for-bracelets-by-a-little-hamster.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Bloesem+%28Bloesem%29&utm_content=Google+Reader)

biquiños e felices festas Esther :*