sábado, 20 de marzo de 2010

RETO 9

Hoxe atopei un centro RETO novo, no que nunca estivera antes e quedei alucinada... a  Nai de todo-los RETOs que eu visitara xamais!! É como o IKEA dos chambos e chamarileros!,  o Corte Inglés das tenda de segunda man e de ocasión!...

Faloume del unha amiga, que  ao pasar por diante un día, por casualidade, o veu , e acordouse de mín (gracias Julia!). Aproveitando que esta fin de semana andabamos por Vigo fun  ver si  o miraba.. Conseguín enredar ó P. para me acompañar, porque eu non tiña moi clara a explicación que me dera para chegar  e tiven medo de me perder ...O de ir acompañada tivo unha parte boa e unha mala... 

A mala, é que non puiden demorarme como me gusta, porque logo de dar unha volta  o P. xa vira todo o que tiña que ver e quería marchar... iso que mercou uns libros e todo... (3,5 €) Mentras el xa tiña rematado o negocio eu aínda estaba empezando a segunda volta da terceira planta (si, teñen varias plantas) ,porque eu son mais de ir polo miúdo, e claro, sabendo que alguén te esta esperando, non presta tanto andar remoloneando e dar varias roldas, como fago cando vou sola.

A parte boa foi que si non chega ser por el, quedo a fin de semana enteira na nave de RETO, porque  estaban pechando a porta comigo dentro cando veu correndo a me rescatar...Estaba absorta mirando un sillón que parecía das irmáns Gilda cando oín  a súa voz que me chamaba  a gritos...  cando baixei  estaba o portalón pechado,  o tipo coas chaves postas nunha porta pequena e o P.  pouco menos que trincando co pe para que non pechara... Xesús, si chego ir sola quedo dentro seguro....despois penseino e non me pareceu tan mala idea... así a lo menos podería ver as cousas con calma e non a correr... 

Mesmo e todo coas presas, collín ao voo un pequeno puf para tapizar (5 €), moi chulo, que teño no maleteiro do coche, e que vai ser o RETO 9 ...Vou ver si consigo unha máquina de fotos para  dar unha idea de como é e como queda...Tamén necesitaría sacarlle a foto ó RETO 8, que xa está feito, pero non sei....

PD. Prestáronme unha máquina, este é o puf:


No hay comentarios: